کد خبر: ۲۵۳۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۲۲ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مطرح شد:
عصر دنا: نشست شورای فرهنگی عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ائمه جمعه استان برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ۵ مردادماه سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ائمه جمعه نه تنها در مباحث فرهنگی فعالیت دارند، بلکه در همه بحران های کشور پناهگاه امنی برای همه مردم محسوب می شوند.

درخشان بیان کرد: این ذهنیت وجود دارد که مصوبات شورای فرهنگ عمومی اجرایی نمی شود، ولی با قاطعیت اعلام می کنم که شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه استان یکی از موفق ترین شوراها در سطح کشور است.

دبیر جلسه شورای فرهنگ عمومی استان افزود: دغدغه های مردم همیشه دغدغه آیت الله حسینی بوده، و ایشان همواره با رویکرد مردم محور خود متنفذین و فعالان اجتماعی را درگیر مسائل شورای فرهنگ عمومی کرده اند.

نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جای تأسف است که مدیرانی که عضو این جلسه هستند ولی در جلسه حضور ندارند.

آیت الله سید نصیر حسینی بیان کرد: مصلی ها باید محل حضور مردم باشد، مردم گله مند هستند که با مشکل ایاب و ذهاب برای حضور در نماز جمعه مواجه هستند، که شهرداری باید فکری برای این موضوع کنند، خیلی از مردمی که در نماز جمعه حضور پیدا می کنند افراد توانمند اقتصادی نیستند.

وی گفت: تبلیغات محیطی در محیط ادارات اهمیت دارد، حضور مسئولین و کارمندان در نماز جمعه اهمیت دارد، نماز جمعه یک فریضه سیاسی و عبادی و تأثیرگذار است، بنابراین همه مردم و بویژه مسئولین باید به آن توجه کنند، مسئولین باید در خط مقدم سنگر نماز جمعه باشند، خیلی از مردم اعتراض می کنند مسئولینی که در نظام جمهوری اسلامی جایگاه دارند کجا هستند؟

آیت الله حسینی بیان کرد: برخی عزیزان تندی کردند، همه دولت ها نقاط قوت و ضعف دارند، در دولت شهید رئیسی تخصیص اعتبارات به استان بی سابقه بود، در حوزه زیرساخت های فرهنگی، مصلی ها، مساجد، زائرسرای مشهد که چندین سال رها شده بود، اعتبارات اخیری که به مساجد تخصیص داده شد، اینها بی سابقه و اثرگذار بود.

وی گفت: در زمینه کشاورزی، حذف ارز ترجیحی، فعالیت های زیادی انجام گرفت، حذف ارز ترجیحی کار بسیار خطرناکی بود که باید اتفاق می افتاد و هیچ دولتی جرأت انجام این کار را نداشت، ولی باید قیمت ها واقعی می شد و باید این کار انجام می گرفت، که در این دولت انجام شد.

آیت الله حسینی تصریح کرد: هر چند که ضعف هایی هم وجود داشت، اما کارهای خوبی صورت گرفت که از جمله آن ساخت نهضت ملی مسکن در استان بود.

وی گفت: به مسئله فرهنگ و آسیب های اجتماعی باید توجه شود، اگر بخواهیم از جهت اقتصادی رشد کنیم باید به مسائل فرهنگی نیز توجه کنیم، اگر عموم مردم از نظر فرهنگی رشد نکنند، بالندگی در حوزه های دیگر نیز اتفاق نخواهد افتاد.

الحمدلله از مدیریت ضعیف و بی‌برنامه استان نجات پیدا کردیم

امام جمعه شهرستان بهمئی با انتقاد از مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌عنوان یک شهروند دغدغه‌مند در این استان برای اتمام دوره مدیریت ارشد استان لحظه‌شماری می‌کنم و بسیار خوشحالم و از آغاز این شمارش معکوس خوشحالم، الحمدلله که از این مدیریت نجات پیدا کردیم از مدیریت ضعیف و بی‌برنامه استان و بی‌توجه به مسائل فرهنگی و مذهبی و اجتماعی استان و از وعده‌های بی‌عمل خلاص شدیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صلواتی با انتقاد شدید از عملکزد مدیریت ارشد استان، اظهار کرد: بعد از دولت عبرت آرزو داشتیم در این استان با دولت شهید رئیسی به دین و نماز و نماز جماعت و جمعه و ارزش‌ها و باورها و حجاب توجه می‌شد به شخصه به‌عنوان یک شهروند دغدغه‌مند در این استان برای اتمام دوره مدیریت ارشد استان لحظه‌شماری می‌کنم و بسیار خوشحالم و از آغاز این شمارش معکوس خوشحالم و الحمدلله که از این مدیریت نجات پیدا کردیم از مدیریت ضعیف و بی‌برنامه استان و بی‌توجه به مسائل فرهنگی و مذهبی و اجتماعی استان و از وعده‌های بی‌عمل خلاص شدیم

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
استاندار و فرمانداران او در استان، ضعیف ترین مدیران تاریخ انقلاب در استان هستند. ما هم از رفتنشان خوشحالیم. خیلی زیاد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی